I dag fant jeg to sekspakninger med øl (Tuborg Lime) som gikk ut 26. september i fjor, men betjeningen nektet å gi meg penger for dem! Klage er sendt til Kiwi:
"På handletur hos min lokale Kiwi i dag (Kiwi 469 Schous Plass, Oslo) kom jeg over to sekspakninger med øl (Tuborg Lime) som gikk ut på dato 26/9/2010. Imidlertid nektet betjeningen å gi meg penger tilbake for varene, han som håndterte saken mente jeg hadde vært inne på lageret og hentet dem.
Jeg fikk beskjed om å komme tilbake i morgen og snakke med sjefen, men har ikke for store forhåpninger om positivt resultat. Hvordan får jeg ordnet kompensasjon for dette?
Jeg vil ellers skryte av datogarantien deres, men det er frustrerende når butikkene ikke følger markedsføringen."
Ellers kjøpte jeg stekt løk og en pakke egg. 6 kroner pluss 25 kroner blir 31 kroner. Minus tidligere saldo på 7 kroner blir resultatet 24 kroner i minus. Pengene for ølen regner jeg inn når jeg eventuelt får dem. Oppdatering: butikksjefen betalte ut pengene for ølen, så da er jeg fornøyd. 233 kroner minus 24 kroner gir et resultat på 209 kroner i pluss.
2x200g Denja italiensk salat med kjøtt
1x250g Delikat italiensk salat m/kjøtt (ny vare)
120g Gilde roastbiff
250g + 485g + 270g + 240g Lerøy fersk laks
1 stk Prior kalkunkorv (ny vare)
1 stk Bama tacosalat
3x200g Gilde smårettbacon (ny vare)
No comments:
Post a Comment